De rijksmonumentale garage heeft een duurzaam tweede leven gekregen door de herontwikkeling naar een multi-tenant kantoorgebouw met industrieel karakter met behoud van hellingbaan en karakteristieke kenmerken.
Namens Bouwinvest zijn de Citroën gebouwen geacquireerd en herontwikkeling. Er is gewerkt aan een multifunctioneel concept dat aansluit op de karakteristieke gebouwen en hun omgeving. Het overkoepelde project heeft de naam The Olympic Amsterdam gekregen.
Beide gebouwen omvatten respectievelijk ca. 15.500 m² (The Garage) en 10.000 m² (Move) en zijn prachtig gelegen aan weerszijde van het Olympisch Stadion aan het Stadionplein. Na acquisitie is de place branding gestart door tijdelijke restaurants te huisvesten en diverse kunstmanifestaties. De restaurants BAUT van Michiel van Eerde en Citroën (van initiatiefnemers van Hotel de Goudfazant).
The Garage is een rijksmonument en heeft haar industriële karakter van garage behouden. Het pand is volledig gerenoveerd en uitgebreid met een opbouw, naar ontwerp van architectenbureau Rijnboutt. Originele, karakteristieke onderdelen zoals de hellingbaan zijn behouden gebleven.
Het gebouw is inmiddels opgeleverd en Peak heeft de kantoren verhuurd aan aansprekende bedrijven als Under Armour, Deloitte, Colliers, Parcom en Bacardi. Op de begane grond zit het uiterst succesvolle restaurant NENI.